Samen wandelen
Iedere 1e woensdag van de maand om 9.00 uur wandelen vanaf het gezondheidscentrum. Ook niet-leden zijn van harte welkom om mee wandelen.
Iedere 1e woensdag van de maand om 9.00 uur wandelen vanaf het gezondheidscentrum. Ook niet-leden zijn van harte welkom om mee wandelen.